Nedoručování zásilek státního podniku Česká pošta – pobočka Železniční Plzeň

Předem sděluji, že všechny zásilky jsou doručovány do firmy (obchodu), kde každý pracovní den je otevřeno 8-18 hodin.

Před 2 roky jsem si na státní podnik Česká pošta stěžoval, jelikož zaměstnanci byli líní (jinak si to nedovedu představit) a místo doručování zásilek používali formu házet do schránky předem napsané lístečky o nezastižení. Po konzultaci s vedoucí pobočky České pošty, Železniční 116/1, 32600 Plzeň byla sjednána náprava a již všechny zásilky byly řádně doručovány. Avšak nyní se opět začal tento nešvar vyskytovat.

Podívejte se na lístek, který nám byl doručen. Není ani zcela zjevné, pro koho je zásilka určena (jméno Vachta nebo Kašpar), kdo by měl zásilku vyzvednout, chybí číslo balíku atd…

Pokud ovšem je zásilka určena mě, do 7.1.2019 nejsem schopen zásilku vyzvednout, neboť nejsem v Plzni a tudíž bude odeslána zpět odesílateli (z největší pravděpodobností do Číny). Předají zásilku jiné osobě, kterou tam můžu poslat? Pochybuji..

Jak situaci řešit, když Česká pošta není schopna zásilku doručit do naší firmy v pracovní den od 8 do 18 hodin?

Snad bude státní podnik Česká pošta reagovat na tento příspěvek a sjedná požadovanou nápravu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *