Jak (ne)zklamal slevomat.cz s možností refundace voucheru

Moje sestra koupila voucher „Wellness v Relax Centru Slavia (120 minut v sauně a vířivce pro dva)“ v ceně 649 Kč k Vánocům. Na voucher jsme s přítelkyní zapomněli a když se blížil konec (15.3), tak samozřejmě na rychlo se domluvit a zarezervovat a voucher využít. 11.3 přítelkyně volala do podniku Relax Centrum Slavia a zarezervovala termín na den 19.3. Když mi to sdělila, věděl jsem, že 19.3 jsem pracovně v Praze a nemohl bych se služeb zúčastnit. Rozhodl jsem se, jelikož firma Slevomat nabízí možnost refundace voucheru, rezervaci stornovat a voucher refundovat. Přítelkyně 13.3 zavolala do podniku Relax Centrum Slavia, sdělila svoje jméno, číslo voucheru a rezervaci zrušila. Moje sestra následně požádala slevomat o refundaci voucheru a jak to dopadlo?

Úplně opačně než jsem očekával a z toho důvodu také publikuji tento článek, protože když má někdo nastavené podmínky, měl by je dodržovat. V tomto případě pochybila firma Slevomat.cz, s.r.o. (ič: 24698059).

Cituji podmínky refundace voucheru na portále slevomat.cz
Pokud jeden zakoupený voucher neuplatníte v době jeho platnosti, vrátíme vám jeho hodnotu v kreditech. Nemusíte se tak bát žádného nákupu. Napište nám na podpora@slevomat.cz 14 až 30 dní po skončení platnosti voucheru a my vše zařídíme. Refundaci není možné využít na více voucherů a na již ohodnocený či voucher, který je označen jako uplatněný.

slevomat-refundace-voucheru

Z naší strany tak voucher nebyl využit a i přesto slevomat zamítl refundaci voucheru. Kde nastal problém? Z jakého důvodu slevomat zamítl refundaci voucheru? Tak přesně takovou otázku jsem položil a odpověď byla velmi jednoduchá. Když přítelkyně volala do firmy Relax Centrum Slavia a chtěla zarezervovat termín, firma Relax Centrum Slavia považovala telefonickou rezervaci za již uplatněný voucher.

Absurdita, první slovo co mne napadlo. Jak může kdokoliv požadovat rezervaci za již využité služby? Pro mě nepochopitelné.

Emailová reakce z portálu slevomat.cz

Dobrý den, paní Kašparová,
kontaktoval jsem společnost Relax & Beauty centrum a vaši reklamaci
zamítají. Sdělili mi následující informace:

Voucher byl uplatněn po telefonické dohodě s klientem z důvodu, že
nestihli dle podmínek provést rezervaci a volali 4 dny před skončením,
kdy nebylo již možné dát termín. S tímto řešením souhlasili obě
strany, aby voucher nepropadl. Měli takových zákazníků více a z jejich
vlastní vůle odbavují tyto klienty až do příštího týdne, aby jim
vouchery nepropadly.

Rezervace na jméno paní Bartošová byla tedy vytvořena, ale klienti se
nedostavili a salon neobdržel ani žádnou omluvu či zrušení termínu.
Bohužel v tomto případě vám nemáme jak vyjít vstříc.

Děkuji za pochopení. Přeji příjemný den. S pozdravem ……

Nejen, že bylo do podniku Relax Centrum Slavia či Relax & Beauty centrum jak společnost nazývá slevomat voláno a rezervace zrušena, ale především služby nebyly využity a tak právo dle podmínek slevomatu na refundaci voucheru mám. Chápu, že každý chce vydělávat, nicméně vydělávat peníze za neprovedené služby je PODVOD.

EDIT 2.4.15 – Na základě další komunikace slevomat schválil refundaci voucheru a částku 649 Kč ve formě kreditů připsal na účet. Děkuji

Jedna odpověď na “Jak (ne)zklamal slevomat.cz s možností refundace voucheru”

  1. Dobrý den, pane Kašpare,

    děkuji za toto upozornění. Situaci už jsme vyřešili po e-mailu, uvedu tak zde jen průběh.

    Kolega ze zákaznické podpory v odpovědi na původní e-mail uvedl citaci daného poskytovatele: „Rezervace na jméno paní Bartošová byla tedy vytvořena, ale klienti se nedostavili a salon neobdržel ani žádnou omluvu či zrušení termínu.“

    Ze strany poskytovatele a vás, respektive paní Kašparové tak šlo o tvrzení proti tvrzení. Ze strany poskytovatele nebylo možné přijatý telefonát nijak doložit, pakliže uvádí, že takový hovor neproběhl. Měl jsem za to, že by se dal doložit z vaší strany, například fotografií/printscreenem realizovaného telefonátu dne 13. 3., což jste mi printscreenem doložil.

    V tomto případě jsem vám jako řešení navrhl refundaci celého voucheru v kreditech, čistě z našich prostředků.

    Je možné, že partner si zrušení nepoznamenal. Nemáme důvod věřit, že by se dopouštěl jednání, které jste popsal v e-mailu, záměrně. Zpětně bohužel nemáme jak toto ověřit. Spolupracujeme dlouhodobě s nadprůměrným hodnocením zákazníků: https://www.slevomat.cz/podnik/52390-relax-and-beauty-centrum. Průměrné hodnocení je 4,4, Relax and Beauty centrum má hodnocení 4,7 hvězdičky.

    Celou hodnotu voucherů, 649 kreditů, jsem připsal na účet, ze kterého byl voucher koupen a kredity můžete využít během 6 týdnů.

    Přeji vám pěkný den,
    Petr Bořuta
    velvyslanec zákazníků Slevomat.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *