Jak mě T-mobile okrádá a vymlouvá se – důkazy

Už opravdu nemám zapotřebí se dohadovat, plýtvat svůj čas a hlavně peníze. Hlavní roli hraje operátor T-mobile. Přečte si důkladně článek, protože to Vás bude zajímat.

Začnu úplně od začátku – změnil jsem si tarif kvůli ušetření financí a T-mobile se mě snaží okradnout. Měl jsem na pracovním čísle kreditový paušál kde jsem kvůli čím dál více hovorům platil už tisíce a tak jsem si zařídil paušál Přátelé za 500,-
Především kvůli tomu, že na telefonní číslo je pouze voláno a většina hovorů se přesměrovává na jedno T-mobile číslo.
Při tvorbě paušálu jsem se na všechno ptal, bylo mi řečeno, že pokud to bude T-mobile číslo tak si ho nastavím do 5ky a bude vše zdarma, respektivě podle tarifu. Také jsem si přečetl podmínky aby právě nedošlo takovým problémům jako nyní a stejně se tak stalo.
Dnes jsem řešil tento problém s T-mobilem na zákaznické lince, tam mě ovšem řekli, že je zřejmě chyba u nich, vše mám nastaveno správně a až přijde faktura abych požádal o vrácení peněz. Více již nemůžou dělat, že problém předají dále, a že se mě budou kontaktovat. Před chvilkou (cca 18:30) mi přišla smska, že se nepodařilo mě kontaktovat, a že přesměrování se nevztahuje na volání zdarma ikdyž je to číslo T-mobile a je nastavené v mých 5.

Okamžitě jsem volal na zákaznickou linku, celkem 3-krát délka 3minuty ale nikdo mi to nezvedl.

Nevím jak tento problém mám řešit protože denně mě stojí telefon zhruba 300,- s dph.

Po smsce, že se nevztahuje přesměrování na mých 5 jsem opět prohlížel podmínky a samozřejmě nic takového jsem u svého tarifu nenašel. Jediné kde je to popsáno se vztahuje k tarifu rodina viz. příloha 8 – Obchodní podmínky pro tarif rodina

Ovšem v příloze 16 kde jsou tarify Obchodní podmínky pro tarify Přátelé 300, Přátelé 500, Přátelé 700 a Přátelé 900 se žádné takové podmínky nevyskytují.

Kompletní podmínky všech tarifů T-mobile naleznete zde. Podmínky jsou aktuální dnes 23.6.2010.


Můžete se podívat na podmínky a pokud by již je T-mobile stáhl či pokusil upravit, mám screenshoty obrazovky s aktuálním časem. Nikde není nic uvedeno o přesměrování, takže podle podmínek se vztahuje obrázek číslo 1, kde je uvedeno, že se účtují jako normální hovor. Pokud je to z mých 5-ti kontaktů, na které volám zdarma musí být hovor účtován ZDARMA. Ovšem zatím doposud si T-mobile účtuje za každý hovor 4,9kč/minutu.

V podmínkách mají uvedeno, že je můžou měnit ale musí upozornit zákazníka ale to se bohužel také nestalo, takže firma jménem T-mobile se nemůže na to vymlouvat.

Napsal jsem T-mobilu email, kde odkazuji na tento článek a budu čekat na vysvětlení a také odškodné. Už jenom můj strávený čas ale také především naúčtované peníze.

Pokud se tak nestane jsem schopen jednat dále proti T-mobile, který mě poškozuje a případně to nechat projednat právníky.

editováno 29.6.2010
Ihned po zveřejnění článku a poslání emailu se mi druhý den ozvali. Paní jsem to vysvětlil a řekla, že to musí probrat s technickou podporou a že se mi ozve. Za 2 hodiny volalo číslo 603604605 znovu s tím, že se to opravdu účtuje ale prý je to správně a že při přesměrovaném hovoru ikdyž je to na číslo z mé 5ky se má účtovat. Když jsem začal paní říkat, že jsem si kvůli tomu ten tarif dělal, že mi to bylo řečeno (volání zdarma), že v podmínkách to nemají uvedené a tímto způsobem podvádí zákazníky, paní uznala, že je logické aby to bylo zdarma ale bohužel nemůže s tím nic dělat, je to poslat na reklamační oddělení. Souhlasil jsem.
Druhý den mi poté volalo opět číslo 603604605 a paní z reklamačního oddělení mi řekla, že částka s předchozího zúčtovacího období bude vrácena a nyní mám zaplatit pouze cenu paušálu (500,- s dph).
Příští dva měsíce dostanu paušál zdarma a přeplatek bude vrácen. Musel jsem si změnit tarif zpět na kreditový aby nedošlo ještě k větší částce. Jsem spokojen s jednáním T-mobile zaměstnanců ale naopak pokud bych dal něco podobného k soudu, mohl bych vyhrát mnohem více protože v podmínkách u tarifů Přátelé to zkrátka nemají uvedené.

38 odpovědí na “Jak mě T-mobile okrádá a vymlouvá se – důkazy”

  1. Podej stížnost na ČTU (www.ctu.cz). Ti by to s TMobilem měli začít řešit.

  2. Poslední dobou máme taky s T-Mobilem problémy. Jsou to zloději, ale někdy mají vše tak dobře podchyceno ve smlouvám a „laik“ se v tom nevyzná, že se pak už ani nedá co dělat. Hald, lidská blbost…

  3. Přeji pěkný den, já jsem před rokem využila jejich tarif 5 přátel síť nesíť za 500Kč měsíčně, kdy mám na pět zvolených čísel i mimo T-mobil, volání zdarma. V červnu letošního roku udělali změnu, že čísla, která jsou mimo T-mobil jsou omezená 300min měsíčně. T mobil čísla neomezeně. Tuto informaci prý zaslali poštou, ale mě žádný dopis nepřišel, a proto, když mi přišla sms o tom, že mých 300 minut bylo vyvoláno, jsem ji nevěnovala pozornost, protože mám volání neomezené. Že to tak není, jsem se dověděla při zúčtování, které se vyšplhalo téměř ke 4000Kč. Stížnost ale byla zamítnuta, že jsem se měla informovat, když mi přišla jasná sms. A tak prý musím částku zaplatit a můžu tak max zažádat o splátkový kalendář. Chystám se napsat generálnímu řediteli velice zajímavý dopis. Takže nejste sami a já taky ne:)

  4. Dobrý den, tak já mám pokračování, zažádala jsem o splátky a ty mi byly zamítnuty, protože jsem nevyhověla podmínkám. Ani jsem netušila že nejaké jsou. A prý to nejnižší je 3000Kč a já jim poslala 1200Kč, takže teď už dlužím jen 2500Kč, takže nemám nárok. Splácet mám podle svých možností, ale vymáhat do budou klasicky, zablokováním mobilu.

  5. T-mobile okrádá lidi jak jen může. Dokonce neužívá osobní údaje. Našel jsem své rodné číslo na Seznamu SOLUS jen díky tomu že si někdo na pobočce špatně opsal číslo z občanky někoho jiného. A T-mobile má tu drzost, že po mně chtějí abych si okopíroval OP a poslala jim to mailem, že mé rodné číslo je skutečně rodné číslo.

  6. To co provádí mobilní operátoři se zákazníky nemá obdoby.Bohužel nemají z ničeho strach.Právního řádu se nebojí.Spoléhají na to,že průměrný čech vše vzdá bez boje.Agresivní postupy operátorů v čr nemají rovněž v evropě obdoby.To co dělají v ČR by si nikdy v zahraničí (myslím tím západnější evropu)nedovolili.Ve vašem konkrétním případě doporučuji konzultaci s právníkem.Možná se vám to bude zdát jako utopie,ale mnoho čechů už dávno zjistilo,že soudit se na území české republiky nepřináší ovoce.Mnoho lidí muselo jít tak daleko,až se museli soudit se samotným státem v zahraničí.To už se ale z médií nedovíte.Právní systém je nastaven tak aby pozůstalé politiky z období po roce 1989 nikoho z dnešních mocipánů neohrozil.Situace je dnes nepřehledná,není vůle nic měnit a čeští „rychlozbohatlíci“ v klidu vládnou a demokracii nám dělali a dělají ti co by měli být za mřížemi.

  7. Zrovna taky řeším problém.V lednu jsem poslala doporučeně T-Mobilu že nechci pokračovat a tudíž prodlužovat mojí smlouvu která mi končila v květnu samozřejmně odpověď žádna tak jsem považovala věc za vyřízenou ale omyl přišel červen faktura červenec faktura okamžitě jsem psala opět doporučený dopis a danné faktury reklamovala no marné faktury stále pokračovaly dneska chcou nějakých 2671kč a vyhrožujou exekucema.takové obohacování na obyčejných lidech by mněli trestat cely t-mobil bych zrušila a zakazala!!

  8. Přesně tak, dříve byl T-mobile dobrý byl jsem s ním spokojený ale ted co řešila s níma máma. A hlavně ted ten SOLUS raději pryč od nic a nic nebrat!!!!(603604605) od toho čísla!!!!

  9. Chcete něco změnit? Podpořte prosím petici za výběr čtvrtého operátora na http://www.rvox.cz . Právě probíhá připomínkové řízení za výběr dalšího operátora. Nedovolme, abychom byli zase okradeni velkými finančními lobbistickými skupinami. Děkujeme

  10. Zdravím
    právě řeším úplně stejný problém,můžu říct že T-mobile mně už půl roku pěkně sere…díky za vložený článek …je to supr pro inspiraci jak to dořešit s neschopnými a arogantními zaměstnanci t-mobile

    Milan

  11. Prosím o radu dnes jsem uzavřel smlouvu s tarífem přátelé 12.7.2012 do jaké dody mohu odstoupit od smlouvy

  12. Ty jejich tarify jsou dosti nevýhodné. Platím téměř 3 000,- kč měsíčně za internet na doma a tarif Kredit 750, kde nemám žádné volné minuty, žádné volné sms. U jiných operátorů bych za tuto částku jednoznačně obdržela více výhod. Částka, kterou mi vypočítali za „vykoupení“ se z jejich spárů, je 8 100,- kč – neuvěřitelní zloději. Přetrpim to ještě necelý rok a už o nich nechci v životě nic slyšet.

  13. 18. Listopad. 12 (Ne) – 22:32
    ID příspěvku na Operátoři.cz: 3005 Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Ukončení smlouvy
    Ukončuji smlouvu (po 2 letech) a přecházím na TWIST. Ukončení probíhá normálně – návrhy lepších tarifů, pak teda sms o přechodu na twist. ALE. Porpvé za 10 let mi nepřijde složenka ani nepřijde sms vyúčtování – takže první pokuta 130 Kč. Tady již složenka příjde – v pátek, s tím, že když nezaplatím do pondělí, tak to bude za dalších 150 – normálně se to samozřejmě stihnout nedá. Dobrá vyřešeno.
    Následovně opět poprvé mi přijde, že jsem se připojil na internet. Opět poprvé s mým 2,5 let starým telefonem, na kterém mám zablokováno připojení k internetu heslem, které už ai neznám. (Bráchovi dokonce naúčtovali stahování dat, když měl coby staromilec alcatel onetouch :) )
    Takže děkuji T-mobile za krásné rozloučení.
    Bohužel neodcházím -zůstávám za podnikový tarif 2,30 Kč za 60 minut do všech sítí, 50 SMS a mezi sebou zadarmo. Čekám však, co se z toho vyklube :) Vzhledem k tomu, že díky služebnímu telefonu toto nikdy neprovolám, tak budu přepečlivě sledovat každou fakturu,která přesáhne 3 Kč.

  14. Také jsem znechucena praktikama T-mobilu.Roky jsem byla u Vodafonu a nic podobného se mě nestalo za celou dobu.Při uzavření Objednávky služeb jak tomu říkají,mě uzavřeli smlouvu na telefony na
    3 roky a internetu na 2 roky.U telefonu jsem chtěla tarif přátelé 500 a přátelé 300.Nikdo mě při uzavírání objednávky neřekl že tyto tarify vč.internetu mají nastavenu automatické prodloužení smlouvy o další roky a nikdo mě nedal při sepsání objednávky klasické Obchodní podmínky ani Obchodní podmínky služby – Internet na cesty.Automaticky bez mého souhlasu a upozornění smlouvu prodloužili o další 2 roky.Internet je pomalý,port jsme museli 1 x vracet protože nefungoval,nic nestahujete a data máte prač na to tata.Odvolání žádné,jsou to neskutečný zloděj!!!!!

  15. T-Mobile je nejhorší, nelze se normálně domluvit. Podala jsem reklamaci na vyúčtování, dokud se to nevyřeší nic platit nebudu. A oni místo toho vypnou telefon a ještě mi k tomu dají pokutu 1000,- neskutečné!!!

  16. Já měl důkazy a platil, platit musíte. Takže v takovém případě se t-mobilu ani nedivím, protože smlouva je smlouva. Zvolila jste špatný postup reklamace, zřejmě bez odůvodněných důkazů.

  17. Vážení, zkušennost s T-mobilem mám katastrofální, i přes to, že mluvím s operátory(hovory prý monitorovány) si dělají co chtějí. Před ukončením smlouvy na dva roky na internet jsem několikrát mluvil s operátory a řekl, že nechci prodloužit smlouvu, ptal sem se, zda to potřebují písemně , bylo mi řečeno, že NE! a že budu mít už je internet na NEURČITO, t.z., že mohu kdykoliv ukončit tuto službu.21.4.2013 se tak mělo stát, včera sem se dozvěděl 3.5.2013, že mi automaticky tuto službu (i přes mé telefonáty!!!) prodloužili o rok, takže si budu stěžovat a uvidím. Také mi pokaždé tvrdí každý operátor něco jiného , např. cenu internetu, nevím co si o tom mám myslet. Doufám, že telefonáty monitorují, jak tvrdí, jinak nevím, jak jim to dokázat. Jsou to lháři a nejednají korektně, nezajímá je klient, ale pouze aby uzavřeli co nejvíc smluv a tím si klienta „uvázali“. Operátorka včera, když sem to chtěl s ni vyřešit, byla arogantní, nepustila mě ke slovu a drzá!!!. Pokud možno neuzavírejte s nimi žádné smlouvy! jen Vás budou okrádat a jednání s nimi žádné není!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. Lukáš - NEPODEPISUJTE SE V T-MOBILE NA GRAFICKÝ TABLET!!!! napsal:

    NIKDY nepodepisujte v prodejnách T-mobile smlouvu podpisem na grafický tablet (bílá obrazovka, kterou Vám podstrčí)!!!! VŽDY vyžadujte smlouvu na papíře. Pokud se podepíšete na tablet, nevíte, pod co se podepisujete!!! Mně osobně se stalo, že místo toho, co jsem chtěl, jsem dostal něco jiného (závazek na dva roky, který jsem VÝSLOVNĚ NECHTĚL) – když jsem toto reklamoval, tak mi bylo řečeno, že jsem takovou smlouvu podepsal a není možno nic změnit. Šiřte, prosím, tuto informaci dál, ať nikdo další nenaletí!!!

  19. mám podobnou zkušenost s T-Mobile :( Stále problémy s vyúčtováním. Přehlásila jsem si trvalé bydliště přímo na pobočce, aby mi zasílali vyúčtování jinam. Ve finále mi vyúčtování nedozazilo vůbec, několikrát jsem jim ohledně toho volala a několikrát mi zdělili, že vyúčtování poslali (podotýkám, že na starou ani novou adresu nic nedošlo) a po několika týdnech mi zablokovali odchozí hovory a napařili pokutu přes 1000kč plus 150Kč za prodlení a ještě 120kč za tuším porušení smlouvy…..Veškeré stížnosti a odvolávání se samozřejmě nepomohlo a platit jsem to musela stejně. Vrchol neslušného zacházení byl, že paní na lince mi zdělila, že si to vyúčtování mám hlídat sama. Katastrofa opravdu !!

  20. Tak já zas mám zkušenost s T-mobilem z jiného soudku. Reklamovala jsem telefon, reklamaci vzali jako neoprávněnou ( přitom na prodejně uznali sami prodejci, že telefon je zralý pomalu na vyhození – podotýkám po 3měsících ) a ze servisu došlo, že mi sice reklamaci neuznali,ale přeinstalovali OS. Což mi ted znemožnilo poslat telefon na posouzení ke znalci. Ale protože jsem „nasraná jak hrom“, jdu to řešit přes právníka a podáváme žalobu. Chápete to?…neoprávněná reklamace a oni do telefonu stejně zasáhnou…hnus ty jejich praktiky.

  21. Já si na T-mobile nemůžu stěžovat. Mám kredit, který mi každý rok roste, protože si musím dobít každý rok 200,-Kč. Tento telefon mám jen na příjem hovorů od klientů, kteří mají stejnou síť. A dále na zasílání SMS zdarma přes t-zones. Takže tisíce odeslaných SMS a přijatých hovorů a to vše zdarma!!!

  22. ZDRAVIM TAK JA MAM ZASE JINE SKUSENOSTI LONI JSEM ZAPLATILA 10000 KC T-mobailu stim ze tel cislo nepuzivam jsem myslela ze je vse o.k a ted po mne chtej zase 14000 a jeste jina vyder firma 2300 tak jsem asi v hurvinkovje

  23. Jsem na T mobile nasraná už 10 let. Na dovolené v Egyptě jsem prozváněla domů, nechala jsem to 3x zazvonit a telefon vypla a šla na pláž.
    Druhý den mi to prozvonění neumožnilo a objevil se nápis o nízkém kreditu. Den předtím jsem tam měla 500 Kč.
    Po návratu domů jsem okamžitě volala na zákaznickou linku,kde mě vyslechli a řekli ať jim to pošlu doporučeně. Tak jsem jim poslala doporučený dopis.
    Odepsali mi, že hovor byl odchozí a tudíž oprávněně naúčtovaný.
    Psali jsme si několik let, já chtěla svých 500 KČ, oni tvrdili, že neumím telefonovat a hovor jsem neukončila.
    Email mi zablokovali a z mé emailové adresy poštu nepřijímají.
    Tak je alespoň všude pomlouvám.

  24. Já byl s t mobile spokojený do té doby než mě změnily tarif.Měl jsme tarif Hit 300.Na prodejně mě řekli že můžu mít výhodnější za stejné peníze tj 300,- měsíčně.Nyní platím už 400,-a přitom skoro vůbec nevolám ani neposílám zprávy,a k tomu starému tarifu se prý nedá vratít,nevím co mám dělat.

  25. Vážení , v lednu tohoto roku mi končí smlouva na internet u vaší společnosti , proto bych konec této „spolupráce“ přivítala. Doufám v brzskou odpověď a ukončení smlouvy . Procházková Marcela

  26. Dobrý den. Tak si tady čtu ty komentáře, a jste snad všeci pitomíííí ! Co tady blepáte za kraviny, pokud nejste spokojení, jdete jinam. Jo to je náš národ, jen kecat a pomlouvat a sedět doma na zadku a čekat, že se to vyřeší a nebo někdo vyřeší za nás ! Já jsem u T-Mobile x let a spokojená !!!!!!!!!!!!!!!§

  27. Vážená Kláro, všichni tu jsou pitomí, zato vy jste jak vidím prudce inteligentní.Pokud jste gramotná tak tady je spousta příběhů, jak lidi chtějí od T mobilu odejít,ale ten dělá vše pro to, aby se jim to nepodařilo.A pokud ano, ať je to přijde hodně draho. Máme stejnou zkušenost. Rádi bychom od T mobilu odešli, ale stálč nám chodí další a další faktury navzdory ukončené smlouvě, kde je to četné na bílém.Samozřejmě plus úctyhodné sankce.
    Takže pokud nehodláte s T mobilem žít až do smrti, i na vás dojde. A za vaše hloupé chování tady doufám,že se na vás T mobile pěkně vyřádí!

  28. Vazeni mne T-mobil okrada uplne desne… sice mam leta jejich twist simku ale se mi z ni dene ztraceji desitky korun… Prosim vedu si evidenci o sms i volani…a zpetne mne informuje muj mobil…
    Nemohu se dovolat do ciziny memu priteli… Ja ,,vytocim,, jeho číslo…muj mobil mlci je totalne hluchy není zadny signal…Ja koukam na svého pritele přes skajp i na jeho mobil… (uz jsme domluveni protože je to jiz do nebe volajici zlodejina… jak kradou ty mrchy v t-mobilu…)
    1) Ted.. jak volam jeho číslo…u mne hluchy… mu se ani nerozsviti displej… a mne bere sekundy zpetne mne informuje ze mi vzalo za minutu volani…
    2) Nebo mne jako zvoni …a on to on nebere… on to nebere protože mu nezvoni… A ja dostasvam vyrozumeni ze jsem mluvila a zase prachy v prdeli…
    3) Treti varianta ja mu volam,dostanu nejakym zázrakem signal ze volam ale on to nebere…mu se rozsviti displej jeho mobilu a zvoni ale on to nebere Ale mne to vezme prachy…
    Vsechno to delame přes skajp… ale nemuzem usvedcit ty kurvy zkurvene T-mobilove…
    Hadam se s nima jiz leta… dokazuju… jejich operatori jsou sprosti arogantni… vymlouvaji se…jedni na druhé,tvrdi ze je problém do mne nebo do mého mobilu nebo do cizího operatéra… lzou do oci… Vsichni moji pratele vi jake mam s nima problémy… Ztraceji se mi velike peníze z kreditu… bez toho abych uskutečnila spojeni
    Muzete mi poradit jak na ty mrchy vyzrat?A ke kteremu operatorovi prejit ?Jsem z toho nestastna…

  29. 29.11.2014 jsem si aktivoval internet v mobilu na týden , peníze mi byli strženy a služba žádná.
    Po týdnu jsem to aktivoval znova přes operátora jestli mi jsou ochotni zpřístupnit službu internet na týden. Operátor mě ujistil že služba už je aktivní. 30.12.2014 jsem znova volal operátorovy jestli je možné mi aktivovat internet v mobilu na týden.operátor mi řekl že služba je neaktivní a že to předali na vyřízení , boužel se tak nestalo a peníze za službu která je neaktivní mi peníze nevrátili .
    Myslím si že se vaše firma ani nezajímá o problémy jednotlivce.
    I když společnosti T-mobile za roční vyučtování jsem zaplatil 53 000 kč. A nejsou schopné vyřešit problém a ještě mi strhávat peníze .
    zvažuji odchod , a určitě to budu medializovat , na mém foru je nespokojených zákazníku zatím pouhých 1500 lidí co t-mobile poškodil.

  30. Psáno operátorce.
    ————————————
    Je mi líto že vám jako specialistce musím vysvětlit chyby, kterých se dopouštíte.
    Chyba první.
    Smlouvu jsem opravdu uzavřel 29.8.2013. Od toho dne jste pro mne pracovali. Pracovali jste na tom, abych mohl telefonovat od vaší firmy. To že jsem mohl telefonovat až 6. 9. 2013, není moje, ale vaše chyba. Tím jste ovšem prodloužili smlouvu a k 24 měsícům přibylo asi o deset dnů.
    Druhá chyba.
    Po uzavření smlouvy nové 10.7. 2015 by člověk předpokládal, že 24 měsíců bode platit od tohoto dne. Tohoto dne jsem s vámi uzavřel smlouvu na 24 měsíců. O souběhu již tak dlouhé lhůty ze smlouvy předešlé není ve smlouvě žádná zmínka. Doběh smlouvy předešlé do 7.9. 2015 není nikde ve smlouvách ošetřen. A co je podstatné, nikdo mi o tomto souběhu nic neřekl, nebyl jsem informován. Jedná se o záměrné zatajení těchto praktik? Když sečtu tyto smlouvy dohromady Tak se 24 měsíců prodlouží ještě o měsíce dva. Mělo by být, to je ve všech slušných firmách , že nemohou najednou platit souběžně dvě smlouvy mezi dvěma subjekty na stejnou věc. Přičemž jedna smlouva odporuje druhé. To se v tomto případě stalo.
    Ten kdo porušuje smlouvy, nejsem já ale vy. Za podobné praktiky by se styděl slušný obchodník. To je ale vám, jistě jedno.

    Nevím, co by se muselo stát, abych změnil svůj názor na vaši firmu. Snad zázrak, ale ten nepředpokládám. Váš dosavadní postup není důvěryhodný.

    Na oplátku – mějte hezký den paní .
    ————————————————-
    Smlouvu jsem podepsal také elektronicky -bohužel.

  31. T-mobil je fakt strašný, byla jsem u nich od roku 1998 kdy ještě patřil Pegasu. Dneska je to špatně fungující firma a myslím, že s tímto přístupem jim dávám 2-3 roky a nebudou. Zkusila jsem přejít k Vodafonu tak uvidíme. Zatím jsem spokojená, uvidíme. :-)

  32. Tak jsem se také snažil spojit s operátorem a získat informaci o zaplacení hovorného. Místo toho jsem obdržel SMESKU, že mi posílají jakýsi balíček za cca 147 Kč a bude znovu obnoven. Je mi 85 roků, a jsem překvapen drzostí operátora když jsem si nic neobjednal. Když vyčerpám svůj tarif, koupimí si další a mám vystaráno. Bojím se, že mi bude oprátor T-mobilu bez mého souhlasu strhávat za cenu jaéhosi balíčku, i k dyž jsem si žádný neobjednal, ani nekoupil. Jirka

  33. DODATEK: ZAPOMĚL JSEM DODAT, ŽE JSEM SLABOZRAKÝ A INVALIDA. Omlouvám se za gramatické chyby v milulém článku.
    JIRKA

  34. Mě tohle přijde úsměvné. Některé komentáře jsou dosti výmluvné. U t-mobilu jsem od roku 1997-8 se svým soukromým číslem a přes xy pokusu s druhým tel. číslem žádný problém. Mimochodem, s něčím podobným, jako je popsáno výše bych i počítala, právě pro zmiňovanou logiku i když mě to takto neúčtovali (napřed jsem to vyzkousela). Tarif zmiňoval možnost volání na pět čísla, přesměrování je něco jiného. Při volání na pět čísel máte možnost volat pěti osobám přímo a je to služba operátora vůči zákazníkovi. Kdežto zde byl vstupní hovor odjinud, došel na dané číslo a putoval dal. Mezi operátory jsou také ekonomické vztahy a holt ne, obzvláště v té době levné. Já osobně byla vděčná z jiného důvodu, že tyhle tarify šly do háje. Pár lidí volalo stylem, super tarif, můžu kecat nonstop a řeknu vám, že skoro denně dát skoro hodinu, tak na žvásty o ničem bych neměla náladu ani kdyby za to platili.

  35. U T-mobile jsem od začátku kdy začínaly jako Pegas ,telefon jsem měla na dobíjení a pak
    později kdy byly T-Mobile po dlouhé době jsem přešla na paušál vše řádně v termínu platila až do soudného dne kdy k mému číslu jsem synovi zřídila účet student protože jde na střední školu ani né za 14 dní mi přišel výpis na jeho číslo 78692 .-Kč za data ,kde je stanovený limit okamžitě jsem podala reklamaci bohužel mají čas na vyjádření do 30 dnů ,byla jsem tam 4x osobně a po každé mi bylo řečeno že nic platit nemám že je to technická chyba a čeká se na stornování ale mezi tim mi chodí upomínky za platbu ,upozornění na omezeni služeb a Solus, žádný viditelný výpis za tyto dny neodeslaný nemíním je dotovat, jde opravdu vidět že okrádají kde můžou jenom by vás všude upsaly raději od nich pryč

  36. No já to mám jinak, mi zaměstnavatel nezaplatil asi 3 nebo 4 měsíce telefon, tak mi přišlo zaplatit přes 4200kč,vzhledem k tomu že jsem měl tarif cca za 700,měsíčně budiž, ale 7ledna mi mé číslo odpojili a do teď platím ten tarif aniž by byl aktivován, poradí mi někdo co s tím? Nechci platit za něco co nemám. Děkuji

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *