U firmy UPC mám internet s televizí přes 2 roky, v lednu se začal nabízet nový balíček s 250MB internetem, za stejnou cenu jako původní 80MB. Tak jsem zavolal na infolinku a tarif přes telefon změnil. Aniž bych byl upozorněn, automaticky mi prodloužili smlouvu ze závazkem na 24 měsíců! Nejenže jsem o tom nebyl informován, přijde mi to velmi neadekvátní jednání ze strany UPC. V tom by ovšem problém nebyl, dokud bez jakékoliv informace svému zákazníkovi nezrušili televizní program, který využívá z 80% sledování televize! To mi již rozhořčilo velmi a při dotazu na infolince mi bylo sděleno, že kanál NOVA SPORT byl nahrazen kanálem SLOVAK SPORT. Nicméně na Slovak sport nedávají programy, které jsem sledoval na kanálu Nova sport a je tak pro mě jako zákazníka tento kanál nevyužitý. Po několika telefonických konzultací jsem se rozhodl, že u internetu od společnosti UPC ještě zůstanu, nicméně pouze u internetu a televizi zruším. UPC ovšem nabízí internet 140MB dražší samostatně, než v případě balíčku (internet+televize 30 kanálů) – velmi nelogické, avšak vydělávají na pronájmu televizního přijímače a modemu. Zvážil jsem to a požádal o změnu tarifu na balíček Optimum 140+ po telefonické konzultaci, kdy jsem byl zaměstnancem ubezpečen, že prodloužení tarifu nebude následovat a výsledná měsíční cena bude 478,- + 58,- zapůjčení wifi modemu! Tento hovor mám nahrán, takže vlastním průkazný důkaz.
Následující pracovní den mi přišel email od paní Maršíkové pracující pro společnost UPC:
V emailu jsou hned dvě změny, které nebyly domluvené v nahraném telefonickém hovoru se zaměstnancem firmy UPC.
1) smlouva se nebude prodlužovat – bude pokračovat předchozí
2) Nebude se účtovat pronájem zařízení HD PVR BOXu, jelikož televizi nepoužívám
Bod 2) bych ještě pochopil, jelikož HD PVR BOX ještě vlastním (než ho vrátím), nicméně bod 1) kdy mi bylo zaměstnancem sděleno (navíc po mém dotazu!), že se smlouva prodlužovat nebude, jsem skutečně nepochopil.
Od té doby i přes využívání služeb od společnosti UPC se pro mě stala firmou, která mění podmínky bez jakékoliv informace zákazníkovi, účtují si neadekvátní poplatky a navíc LŽOU vlastním zákazníkům!
Samozřejmě jsem na tento email reagoval, bohužel po 13 dnech bez žádné odezvy.
Tímto krokem a jednání ze společnosti UPC jsem se rozhodl, že napíši doporučený dopis adresovaný na sídlo společnosti a budu publikovat pravdivý článek o neseriozním jednání firmy UPC.
Ukončení smlouvy z důvodu neplnění podmínek ze strany společnosti UPC (zrušení televizního kanálu NOVA SPORT) budu ještě zvažovat! Jejich argument cituji: „V případě ukončení smlouvy před vypršením závazku je účtován jednorázový poplatek ve výši 1168 Kč. Ceny jsou uvedeny bez DPH a řídí se platným ceníkem služeb, který si dovolujeme přiložit k této zprávě.“ je více než směšný!!!
Na internetu je spoustu článků kde lze najít nespokojenost se společností UPC:
http://www.fushal.net/2010/06/dejte-pozor-na-upc-je-to-banda-grazlu.html
http://www.upczone.cz/viewtopic.php?f=7&t=4648
Ha ha ha. Dobře ti tak! :) Chtěl jsi služby? Máš je mít!