Bmw e46 mi z ničeho nic začalo vybíjet autobaterii. Začal jsem hledat možnosti, který by způsobovaly tento jev. Baterie byla v pořádku.
Najít příčinu, která způsobuje vybíjení autobaterie není zcela jednoduché. Je potřeba si napojit ampérmetr mezi baterku a kabel (s nenastartovaným motorem a vypnutým klíčkem), sledovat průtok proudu a postupně odpojovat pojistky. Když proud klesne, hledat problém na okruhu dané pojistky.
Maximální klidový odběr proudu pro e46 je kolem 70-80 mA. Standardně se to musí pohybovat kolem 20-30 mA.
Nejčastějším problémy vybíjení baterie:
1) ježek ventilátoru z klimatizace
2) spínač otevírání kufru
3) vadný changer v kufru
4) spínač rozmrazování zámků pod klikou od dveří
Možností je špatný dobíjecí proud, to může způsobovat vadné relátko alternátoru.
Video výměna ježka
Mám podobný problém, vybíjí se baterie u e46 (330i cabrio) Multimetrem jsem změřil že v klidovém zamčeném autě po 3 minutách je odběr 0,7-1,05 A Našel jsem pojistku 41 která po vytažení shodila proud na O,1. Píše se že je to řídící jednotka motoru. Diagnostika mi ukazuje, problém s napětím ve všeobecném modulu V. Vůbec jsem nenašel na fórech co to je a kde to je a jak to ev. odstranit. Můžete mi poradit? Petr Zíka zika@press-digital.com, 777949892
stejný problem mám já, ještě jsem nevyřešil, pokud najdete prosím poradit 773129598
Zdravím mám BMW 318i e 46 a včera jsem se podíl po nesviticim dálkovým světle a po odizolování kabelu jsem zjistil že nějaký šikula prostě ustřihl hnědý kabel a připojil ho jen tak na kostru světlo tím pádem nesvítilo tak sem našel původní konec kabelu znova to propojil a heuréka světlo svítí jenže za dvě hodiny stání před barákem něco vycuclo baterku tak že už sem nenastartoval nemáte někdo nějakou radu kde a jak to znovu přivést k životu to světlo samozřejmě díky
Cau ma bmw x3, mam podobny problem. 3 dny absolutne bez problemu nastartuju a pak z niceho nic rano baterie uplne mrtva. Dekuju za kazdou radu
Mám takový problém, vybíjí se mi baterie u e46 320d 110kw. Multimetrem jsem změřil že ve sleep mode je odběr 70mA .Odpojil jsem pojistku 41 která po vytažení shodila proud na 10-00mA. Našel jsem že to je pojistka rádia .Po odpojení pojistky se auto vybilo jen jednou za týden (každodenní ježdění) na 11.9V.Pri zapojení pojistky se mi auto vybije přes noc na 11.9-11.7V. Máte někdo s tímto problémem nějaké zkušenosti?Už si s tím nevím rady. Poradíte mi někdo prosím.