Vybíjení baterie u BMW E46

Bmw e46 mi z ničeho nic začalo vybíjet autobaterii. Začal jsem hledat možnosti, který by způsobovaly tento jev. Baterie byla v pořádku.

Najít příčinu, která způsobuje vybíjení autobaterie není zcela jednoduché. Je potřeba si napojit ampérmetr mezi baterku a kabel (s nenastartovaným motorem a vypnutým klíčkem), sledovat průtok proudu a postupně odpojovat pojistky. Když proud klesne, hledat problém na okruhu dané pojistky.

Maximální klidový odběr proudu pro e46 je kolem 70-80 mA. Standardně se to musí pohybovat kolem 20-30 mA.

Nejčastějším problémy vybíjení baterie:
1) ježek ventilátoru z klimatizace
2) spínač otevírání kufru
3) vadný changer v kufru
4) spínač rozmrazování zámků pod klikou od dveří
Možností je špatný dobíjecí proud, to může způsobovat vadné relátko alternátoru.

Video výměna ježka

2 odpovědi na “Vybíjení baterie u BMW E46”

  1. Mám podobný problém, vybíjí se baterie u e46 (330i cabrio) Multimetrem jsem změřil že v klidovém zamčeném autě po 3 minutách je odběr 0,7-1,05 A Našel jsem pojistku 41 která po vytažení shodila proud na O,1. Píše se že je to řídící jednotka motoru. Diagnostika mi ukazuje, problém s napětím ve všeobecném modulu V. Vůbec jsem nenašel na fórech co to je a kde to je a jak to ev. odstranit. Můžete mi poradit? Petr Zíka zika@press-digital.com, 777949892

  2. stejný problem mám já, ještě jsem nevyřešil, pokud najdete prosím poradit 773129598

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *