Jsem naštvaný, Telefónica o2 se zase předvedla

Po dnešku už toho mám dost. Jsem naštvaný, mrzutý a může za to jenom Telefónica o2.
Přibližně před měsícem jsem psal článek jak jsem se dostal k mobilu SE G700 ale nikdo neví, že 3dny co jsem telefon měl, jsem ho musel jít reklamovat. Důvodem bylo, že mi blbnul signál a když jsem dal volat signál spadl a nikam jsem se nedovolal. K čemu mít telefon když nemůžu s ním volat! Tak jsem zašel do autorizovaného servisu a telefon dal opravit. To jsem ovšem nečekal co se bude dít. Když už uběhlo 21dní začalo mi všechno být divný, že to nějak dlouho trvá mobil opravit. Tak jsem tam zašel a zeptal se jestli už mají telefon opravený. Bylo mi řečeno, že čekají na výměnu swap. Do teď nevím co to je a ani se o to nezajímám.
Dneska (28 den) mi na mobil přišla smska, že telefon byl opravený a ať si ho dojdu vyzvednou do servisu. Tak jsem tam autem zajel a bylo mi sděleno, že telefon opraven není a že ani vyměnit mi ho nemohli. Důvod jsem se nedozvěděl ale bylo mi řečeno, že si musím zajít na prodejnu o2 kde mi telefon vyměnní nebo vrátí peníze. Tak jsem zase vzal auto a jel domů pro krabici s nabíječkou, kabelem a cdčkama, který byli v balení když jsem telefon dostával. Doma jsem všechno posbíral a jel do o2 prodejny s očekáváním, že konečně budu mít v ruce můj nový mobil.
V o2 jsem začal všechno vysvětlovat, že jsem telefon měl v ruce 3krát a měsíc jsem ho neviděl a pořád se nic neděje. Za pultem byla nějaká brigádnice, která byla totálně neshopná a nevěděla co může a co ne. Nejvíc mi snad naštvalo když mi řekla, že nic nemůže dělat a musí telefon poslat do servisu. Já měl teď mobil v servisu měsíc a nic se nestalo. Není opravenej, není nic. Jenom jsem zase ztratil čas a mobil, který potřebuju, stále nemám. Nic jiného než vyhovět o2 mi nezbylo a tak se zase vytiskl akorát papír o záručním servisu a já jel domů z prázdnou a 2hodinami ztraceného času. Měl jsem chuť nečo rozbít, někde se prostě vybít a dostat ze sebe tu zlost. Nyní jsem u internetu a píšu tento článek a přemýšlím jestli si nekoupit telefon hned a mít klid a nerozčilovat se takovýma zbytečnostma. Řešíte taky takové problémy?

3 odpovědi na “Jsem naštvaný, Telefónica o2 se zase předvedla”

  1. Mno a co treba standartni postup jako prvni to reklamovat u prodejce? :-)
    Nepochybil si nahodou ty!Kort kdyz mas O2shop na kazdem rohu.Btw: ses nastvanej na O2 ale snad puvod je u SE.
    Trosku nechapu tve rozcarovani nad tvou chybou.

    Njn sme lide….

  2. No ještě jsem zapomněl napsat, že jsem byl nejdřív v jedný prodejně o2 v nákupním centru tesco a tam mě řekli, že jsou pouze pobočkou a ne sítí která spadá pod o2. Takže jsem musel zase jed jinam.
    Mají to strašně debilně organizovaný a to mi hlavně na tom štve.
    Prostě samé tahanice, ztracený čas a pořád nic vyřešeno!

  3. Ahoj,

    já po zkušenostech raději volím jiného operátora, O2 už mi nesmí domů. Jsou tak vyčůraní, že u nich platíš i za to co jsi nikdy nevyužil. Doporučuji přejít někam jinam, ale pravděpodobně si se upsal na nějakou dobu, což je problém. Výhodou je, že tohle u PF není ;-)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *