Již dříve jsem psal jak mě T-mobile okrádá a vymlouvá se + přiložil jsem důkazy, kde bych mohl soudním procesem z T-mobilu dostat velké peníze. Nejsme ale takový člověk, každý dělá chyby ale chyb u operátora T-mobile je už mnoho, že jsem musel napsat další článek.
Chtěl jsem převést svoje dvě telefonní čísla z fyzické na právnickou osobu ale to jsem netušil jaký to bude problém. Zjistil jsem si několik informací pomocí e-mailu info@t-mobile.cz, vše mi bylo řečeno správně. Přes telefon převod nelze provést, musel jsem tak zajít osobně na prodejnu. Jelikož jsem měl cestu autem kolem nákupního střediska Plzeň-Plaza, vybral jsem si právě tuto pobočku T-mobilu. Dne 29.11.2011 jsem tam zajel, dodal výpis z obchodního rejstříku a předložil občanský průkaz. Zaměstnanec jménem Petr začal vyplňovat vše do počítače, ptal se na informace a vypadalo, že bude vše v pořádku. Vypadalo to, že v T-mobilu je zaměstnán čerstvě, protože každou chvilkou se ptal pana nadřízeného jak to má správně vyplnit. Času jsem měl nazbyt, takže jsem nikam vyloženě nechvátal a pomalost neznalého zaměstnance mi nevadila. Když už měl všechno vyplněné, vypadalo to, že se pustíme na převod druhého čísla. Opak byl pravdou, najednou z ničeho nic ho to nechce pustit dále. Nakonec bylo zjištěno (telefonoval na zákaznickou linku T-mobile), že nelze ze studentského tarifu BavSe přejít na právnickou osobu. Takže jsem strávil 30 minut tím, že mi zaměstnanec na pobočce T-mobilu zadal převod přes zákaznickou linku T-mobilu, s kterou telefonoval, jelikož si nevěděl rady na nějaký paušál přátelé. Až následující pracovní den se musím znovu zastavit na prodejně a poté již půjdou fakturační údaje změnit na právnickou osobu. Zanedlouho mi přišla smska, že mi změnili tarif.
Následující den – 30.11.2011 jsem se tedy rozhodl, že zajedu na prodejnu T-mobilu v Plzni-Plaze a konečně převedu svoje telefonní čísla na právnickou osobu. Zajel jsem tedy na pobočku, vše probíhalo opět v pořádku, zaměstnanec byl stejný a byl již trošku více obeznámen informacemi. Předložil jsem opět občanský průkaz, nahlásil osobní číslo a předložil výpis z obchodního rejstříku právnické osoby. Vše probíhalo v pořádku až na konci opět nastal problém. Tarif přátelé lze převést pouze na tarif tým nikoliv mnou zvolený tarif podnikatel. Bylo telefonováno opět na zákaznickou linku T-mobile, kde bylo domluveno, že mne převedou na tarif tým a později zaměstnanci zákaznické linky změní tarif z tým na tarif podnikatel 450. Převod proběhl v pořádku, podepsal jsem papíry, kde již je právnická osoba uvedena. To samé se udělalo u druhého čísla, kde také opět nešel převod z tarifu kredit 500 na tarif podnikatel. Převedl se úplně stejně jako první číslo na tarif tým a později bude změněno na tarif podnikatel 250. Podepsal jsem opět totožné papíry, poděkoval a spokojeně odešel.
To jsem ovšem nečekal jak teprve všechny problémy začnou.Později mi přišly smsky, kde byly potvrzeny převody na správné tarify (podnikatel plus) – vše v pořádku.
Přihlásil jsem se na portál přes t-mobile.cz a kontroluji údaje. Najednou na záznamu fakturační adresa jsou stále stejné údaje. Vzal jsem telefon, vytáčím zákaznickou linku, nechám se přepojit na operátora a vysvětluji můj problém. Milá paní mi potvrdila, že FA údaje nejdou změnit, že udělali chybu na pobočce a omlouvá se za své „kolegy“. Poděkuji a musím znovu navštívit kamennou pobočku T-mobilu (již po třetí).
1.12.2011 navštěvuji pobočku, tentokrát T-mobile, kde jim vysvětluji problém. Zaměstnankyně T-mobilu však konstatuje, že vše je v pořádku, fakturační adresa je pouze jako korespondenční a pokud to vidím v administraci, je možné, že teprve se vše změní. Odcházím tak z prodejny a doufám, že bude vše v pořádku.
3.12.2011 jsem napsal mail adresovaný info@t-mobile.cz, aby bylo vše písemně potvrzeno pro případné následující problémy.
Shrnutí problémů (chyb) T-mobilu:
1) přechod na jiný tarif odstraní výhody, které jsem měl (celkem 300minut zdarma – bavse 100 minut, kredit500 200 minut). S těmito výhodami jsem byl smířen, že o ně přijdu.
2) nikdo mi nesdělil (2x zákaznická linka – mail, 1x zákaznická linka – hovor), že nelze přejít s tarifu BavSe na tarif podnikatelský. Tímto jsem ztratil minimálně 3 hodiny a projetou naftu v autě.
3) později jsem zjistil – ztráta přes 300 bonus bodů – nebylo mi sděleno, že o ně přijdu (2x zákaznická linka – mail, 1x zákaznická linka – hovor, 1x osobní návštěva pobočky)
4) tarif kredit 500, kde jsem měl přes 1000,- Kč převoditelného kreditu, které jsem mohl následně provolat, o ně jsem přišel také
5) špatná komunikace a neznalost zaměstnanců T-mobilu
Vážení, dne 29. 12. 2014 byla provedena platba z mého účtu 2x po 400kč. Na mobil 732 120 963 pod číslem 7313668711 platba došla, což jste mi jako vždy potvrdili SMS. Na mobil mého manžela 603 309551 pod číslem 731366816 nedošla. Snažila jsem se k vám dovolat, ale bez úspěchu. Oba jsme invalidní důchodci , manžel je nyní dlouhodobě v nemocnici . Od vašeho operátora žádné výhody nevyužíváme. Doufám , že chybu najdete a vyřešíte to k naší spokojenosti. S pozdravem Jana Radová, Tatarkova 723/22, 149 00 Praha 4- Háje