Zamítnutá reklamace herního zařízení Xbox 360 v Electroworldu

Psal se rok 2008 a já si koupil xbox 360. Na konci roku 2010 jsem reklamoval (po třetí) xbox a následně mi byl zaslán ze servisu nový s informací, že mi prodloužili záruku a dali nový kus. Ok, já souhlasil.

Celý rok fungoval xbox dobře a před měsícem mi z ničeho nic nešlo se přihlásit na live. Ověřoval jsem si zda mi nevypršela platnost, vše bylo v pořádku. Jediné co mi napadlo – vadný kabel. Připojil jsem na kabel notebook, internet běžel. Připojit jsem se na router a zjistil, že xbox zařízení vůbec není vidět. Nenapadlo mě nic jiného než, že odešla síťová karta.

Xbox jsem odvezl do Electroworldu kde jsem ho kupoval. Pracovník na reklamačním oddělení se podíval na papíry a zeptal se mi zda má uvést odstoupení od kupní smlouvy jelikož se jednalo o čtvrtou různou reklamaci. Já souhlasil, sepsal se protokol a já bez xboxu jel domů.

Po 14 dnech přišla smska, že xbox je opraven. Pro xbox jsem si zajel a nyní přišlo nečekané rozhodnutí. Reklamace byla zamítnuta. V electroworldu mi řekli, že neví co s tím dělali, dali mi kartu xbox live na 1 měsíc zdarma a aktualizační CD. V papírech je napsána také pouze tato informace. Říkal jsem si, že ze mě dělají blbce, který neumí ani zapojit kabel. Nezbývalo mi nic, než souhlasit s pocitem, že snad bude doma fungovat, třeba přehráli pouze software. Přijel jsem domů, xbox zapojil ale live nešel. Podíval jsem se na router, tam již bylo zařízení vidět, jenže pod novou mac adresou. Tzn. že musela být vyměněna síťová karta! Znovu jsem se díval do papíru, které mi dali a dostal jsem i papír s vyjádřením zamítnutí reklamace, kde je tužkou napsáno, že byly měněny komponenty za nové. Xbox mi opravili ale reklamaci mi zamítli. Co z toho plyne? To sám nevím, každopádně electroworld mi přijde jako velmi mazaný prodejce. Nyní xbox již funguje a snad bude stále.

Jak by jste řešili vy? Může prodejce zamítnout reklamaci i když xbox opraví a vztahuje se na něj záruka?

Oskenované dokumenty

2 odpovědi na “Zamítnutá reklamace herního zařízení Xbox 360 v Electroworldu”

  1. Oni nezamítli reklamaci jako takovou, ale reklamaci ve smyslu “odstoupení od smlouvy” kterou jsi požadoval. Jelikož si při 3. reklamaci obdržel nový kus, začala běže zcela nová záruka na nové zboží, tudíž “nereklamované” a z toho pohledu to nebyla opakovaná reklamace a nebyl důvod k odstoupení od smlouvy.

  2. Vyjádření servisu jste neobdržel? Jak píše Lachimf, reklamace byla zamítnuta pouze ve smyslu odstoupení od smlouvy, jelikož se jednalo o výrobek nový, na který se samozřejmě opět vztahuje dvouletá záruka. Společeně s reklamačním protokolem a vyjádřením k reklamaci vám měli dát ještě vyjádření autorizovaného servisu, kde je podrobně popsán popis opravy. Pokud ho po vás při případné příští reklamaci budou požadovat, zdůrazněte že jste ho vůbec nedostal, a ať si ho vyžádají u servisního střediska.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *